gizo31q Merhaba bende test yaptım direk cikti kan verdim sonuç 269 cikti 4gun sonra verdim 1700 çıkmış sizce güzel iyimi hamilelik varmi kac aylık oluyor şimdi sizce haziranın 13den
Berenorn gizo31q 2300 ile 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim sizde 4. Haftanın içindesiniz sanırım