38+5 haftalık hamileyim aslında özel hastanede doğum yapacaktım fakat son anda gelişen ekonomik sebeplerden Kocaeli şehir hastanesine yönelmek durumunda kaldım. Bebek 42 hafta ile uyumlu 4 kilo ölçüldü en son, yarı düzenli sancı var nişan geldi 2 cm kadar açılma var fakat hiç bir şekilde ne doğumu başlatıyorlar ne de sezeryan günü veriyorlar. İlk doğum prosedür böyle gibi bir cevap alıyorum. Sürekli bebeğe bişey olursa, kakasını yerse diye endişe ediyorum. Sizin tecrübelerininiz neler, benzer süreç yaşayanlar var mı acaba