Kızlar merhaba. 37+4 gebeyim. 3 gün önce sümüksü kıvamda sarı bir akıntı geldi bugün kontrolümde doktor bebeğin bayağı aşağıya indiğini söyledi şimdi de belimin alt kısmında ağrı var. Kasıklarımda ya da karnımda bir ağrı yok bu bel ağrısı doğumla bağlantılı olabilir mi sizce ?