Doğum yapalı 35 gün oluyor. Merak ettiğim şey her sütyen giyerken ped kullanmak zorunda kalıyorum yoksa tişörtlerim ıslanıyor. Bu nereye kadar böyle gidiyor 😅 dışarı çıktığımda hep gözüm göğsümde ya acaba sızma var mı diye ve hep sütyen giymek zorunda kalıyorum. 🤦🏻♀️ sosyal travmam oldu