Herkese selamlar 3-4 temmuzda pik gördüm 5 temmuz çatlamam oldu. Bugün çatlama üzerinden 11 gün geçti. Baya bir regl ağrısı yaşadım bugün dedim herhalde regl olacağım.. ama gelen giden yok. Gebelik testlerim negatif çıkıyor. Bu saatten sonra pozitife dönme ihtimali var mı? Siz çatlamadan kaç gün sonra pozitif sonuç gördünüz