Zeynepppp01 Kızlar 9.gun beta bakildi 1.20 çıkmıştı bugün test yaptım varla yok arası goruyor gibiyim yoksa göz yanılması mı
Leontiine Zeynepppp01 ben aşılamanın 13. Günü yapmıştım ya adetim ilk günü aşırı silikti 16. Gün yaptığım testte koyu oldu. Sen baya erken yapmışsın belki değişir ya inşallah
Ergunbaby1 İnşallah vardır canım güzel haberler alırsın benimde bugün 3 günüm ama belimde sırtıma vuran bı ağrı var adet olacakmış gibi yaşan varmı ilk gunlerde regl mi olucam acaba :(
Ergunbaby1 Zeynepppp01 aşılama olduğum gün çok bibagrim olmamıştı ama 3 gün dün akşam belim sırtım çok ağrıdı