@DilAra_123 bu kan testleri normal hamileliğin başında ve sonrasında yapılıyor hiç kendinizi sıkıntıya sokmayın iki haftalık geriliklerde doktorlara göre normal görülüyor 3 hafta ve sonrası sıkıntı oluyor hatta 3 haftayı bile normal gören dokotrlar var ultrasonlarda yanılma olabiliyor çok büyük bir sıkıntı olması için geriligin fazla olması lazım birde sonradan çıkmış zaten genetik olabilir size eşinize aileden bir bireye bile benzeyebiliuor canim kendini hiç bunaltma strese de sokma Allah’ın izniyle sagsalim sağlıklı bir şekilde alırsın bebisini kucağına😊