melekdongel Ağustos sonu Eylül başında doğum yapacağım hastane çantama zıbın kısa kollu mu uzun kollu mu koymalıyım kafam çok karışıyor bu konuda?
Mavipatik melekdongel kısa kollu zıbın üstüne müslin takım giydirin. Havalar sıcak, hastanelerde sıcak oluyor 🫠🫶🏻
Tugcemiss- melekdongel bende agustis sonu veya ortasi gibi yapacagim uzun kollu takimlar aldim altina da zibin aldm kisa kolllu.
Gulnur_1999 melekdongel ben 3 sıfır kollu 3 kisa kollu aldim havalar sıcak isilik olur diye uzun kollu almadim bilerek zaten muslin ortuyede saracagin icin sifir kollu almani tavsiye ederim ben hastane cantasina 3 tane sıfır kollu koydum