Denizco Devlet okulları için kayıt nereden yapılıyor. Direk okulamı gidiliyor. E devlet üstünden mi? 3 yaş için acaba tam gün varmı ?
Beybi23 Denizco ibbnin yuvam İstanbul kreşleri var ama yaş aralıklarını bilmiyorum tam yarım alıyorlar heralde
LalHilal Denizco merhabalar 45+ay olan ve bezi bırakmış (emziği bırakmış olmalı çünkü bazı bebeklerde devam edebiliyor asla almazlar) olan bebekler için 3-4 yaş grubu sınıf açan devlet okulları var ikamet adresinizin civarındaki okulları iyi araştırmalısınız ayrıca karı koca aynı mahallede ise işyerleri o mahalledeki okullarada alabiliyorlar çocuğunuzun kaydını onuda araştırın derim birde yuvam istanbul tan gün 11 ay eğitim alıyor aylık ödemeleri özel kreşlere kıyasla çok daha makul fakat hane geliri handikapı var herkesin kaydı onay almıyor maalesef
Meleekdincc Devlet okulları 5 yaşta alıyor o da anaokulu kızım 4 yaşinda geçen gün sordum okula 5 yaş alıyoruz dedi
LalHilal Meleekdincc her okul aynı değil 3-4 ,3.5-4.5 ,4-5,4.5-5.5,5-6 yaş a kadar sınıf açanlar var öğretmenleri var ise sınıfları ve en önemlisi öğrenci kayıt talebi çok ise sonradanda açılabiliyor
LalHilal Beybi23 tam gün sadece çalışan annelere çok uygun hatta biraz daha fazla ödeme ile 2 saat daha fazla kalabiliyor geç çıkan anneler için çok iyi kahvaltı öğle yemeği ikindi atıştırmalığı vardı sanırım
Denizco LalHilal yuvam İstanbul çok mantıklı aradılar evrakları doldurmam için ben doldurmadım. Evime uzak aslında 10 dk otobüs ile ancak yenidoğan bebeğim olacak o yüzden istememiştim.
LalHilal Denizco hane geliri handikap ama eğer hane geliriniz yüksekse evrakları doldursanızda red geliyor neden diye sorunca yazmıyor sistemde diyorlar içerden biri tanıdığınız var ise o bakıyor ancak sisteme yoksa söulemiyorlar