T-159 6 günlük olduk bebeğimin göbek bağı düştü ama göbek deliği top gibi şiş dışarıda neden acaba intermette göbek fıtığı felan diyor ama korktum yaa böyle bisey yaşayan var mı
T-159 T-159 bilenler yazsin lütfen böyle bisey yaşayan varmi yada nasıl süreç ilerledi neler yaptınız yada kendiliğinden geçti mi
Deleted33000 T-159 maşallah kız sizin erken düşmüş bizimki 11.gunde düştü bizimkinin de göbek deliği bı bakıyorum şiş gibi bı bakıyorum normale dönmüş sende bı bak bakalım aglamadigi zaman da öyle şişlik gibimi
Dian T-159 Canım bizimde öyle şişti hatta büyük ceviz kadardı doktorlar bir şey yapamayız zamana bırakacağız dediler ve çok şükür 3. Ayın sonunda geçti sizinde geçer merak etmeyin
Nesli97 Merhaba kardeşimin bebeğinde olmuştu. Hiçbir şey yapmadık doktor kontrol etti ve kendi kendine düzeleceğini söyledi. Düzelmezse müdahale ederiz dedi. Çocuğun göbeği nasıl dışardaydı ama şimdi tamamen içeri girdi. Korkmayın düzeliyor
T-159 Deleted33000 zaten kontrole getidecegim o zaman bakar doktor. Şimdi de emmiyo dedim şimdi de çok emiyor meme de uyuyor yatırınca 5 dakika geçmeden uyanıyor ne yapacağım ben Bi tane daha cocugum var bebis de kucağımda uyuyor
Deleted33000 T-159 seninde benim gibi gündüz uyuma şansın yok tabi bide emerken hırslı hırslı emiyor sanki kavga ediyor benle benim bücür
T-159 Deleted33000 valla aynı gündüz daha çok uyuyo gece uyku yok 2 dakika geçmiyor meme yi ağzına alınca sanki hiç emmemis gibi böyle gitmez insalwlh
Deleted33000 T-159 evet zor ama ben iki çocuktan sonra iki de düşük yaptım bunda da hep kaybetme korkusu yaşadım kanamayla geçti hep benim zoruma pek gitmiyor yoruluyorum evet ama hoşuma gidiyor
T-159 Deleted33000 doğru tabi insan yoklukla sinanmayinca bazi şeylerin değerini kıymetini bilemiyor bende dahil şükrediyorum tabiki ama yoruluyorum açıkçası emziğe alışırsa belki bir nebze rahat ederim bilemiyorum
Deleted33000 T-159 evet emzik emen çocuk çok rahat oluyor kızım öyleydi emzikle kendi uyur kendi uyanirdi aglamazdi öyle çok