Huzur55 çok normal. Benim arkadaşımında 2 senedir olmuyordu. Doktor direk rahim ve sperm artı hormonlara bakılsın demişti. Rahmi temiz çıktı ama spermin sayısı normal olmasına rağmen, hareketsizlik çıktı. Eşine hap verdi doktor ve diğer ay hamile kaldı. Yani doktorların ilk önce neden bunkadar süredir bebek sahibi olamadığının sebebini öğrenip ona göre formül buluyorlar. Bence en sağlıklısını yapmış.