Kızlar henüz başvuru yapamadım e devlet şifremi unuttum yenisini çıkarmak için dışarı çıkamadım ama en yakın zamanda çıkarıp başvuru yapacağım inşallah ben temmuzun 3 ünde doğum yaptım peki başvuru yapınca temmuz ayının da parasını alacakmiyim sizlerde nasıl oldu doğum yaptığınız ayın da parasını aldınız mı bu arada üçüncü çocuğum doğdu aylık 5 bin alacağım