Bana hem manuel hem otomatik hediye gelmişti. Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki manuel çok daha iyi. Bebek kendi bacak hareketleriyle sallanmayı daha çok seviyor. Bi de otomatik olana koyduğumda sallama modunu açınca sanki çocuğun bi süre sonra midesi bulanacakmış gibi hissediyordum. Zaten isteseniz de ikisini de çok uzun süre kullanamazsınız çünkü bebek ağırlaştıkça ana kucağı onu tartmayacak. Bi de oturmaya çalışırken düşme riski oluyor büyüdüklerinde. Manuel iyidir.