Merhaba kızlar, 37+4 haftalığım. İlk doğumum sezaryendi. Devlet hastanesine gidiyorum, doktor muayene esnasında makat geliş tehlikeli bi durum dedi. Sezaryen günü alacağız cuma günü. Sizce neden tehlikeli demiş olabilir? Ve makat geliş diye bebeği hemen alma durumu olur mu? Ben makat gelişin normal doğum için tehlikeli olduğunu biliyordum, sezaryen için de öyle söyleyince aklıma takıldı