Benim de 8-9.haftalarda kanama alanım oluşmuştu, 1 ay progestan hap kullandım ama geçmedi, sonra doktor değiştirdim o da bu hapın iğne versiyonunu yazdı 1 ay her gün kullandım. Haftalık kontrole gittim gittikçe küçülüyordu ama 3.5 cm’di kanamam iğneye geçtiğimde küçücük şey 1 ayda zor geçti, tam geçti derken plasentaya sıçradı 2 hafta da onun için iğne kullandım, sonunda temizlendi çok şükür ama o süreçte her şey yasaktıııı herrr şeyyyy sadece yatıyor ve oturuyordum zor bir süreçti