banuay 7 haftalıkken doktorumuz kalbinin düzgüm bi şekilde attığını söyledi, gözle de görülebilen bişey zaten. Sesini dinlemek istedik ama bunun bebeğin kalbini yorduğunu o yüzden devamlı yapılmaması gerektiğini söyledi. 10.hafta gibi sesini dinleticek