Kızlar 36+2 haftadayım ilk günden beri hep erken doğuracağımı düşünüyordum sanırım öyle de oluyor .dün bir post açmıştım sarımsı akıntım var nişan olabilir mi diye sanırım nişanmış .bugün hastaneye gittim doktor muayene etti bişi demedi nst ye yönlendirdi 60 üzerinde sancım çıktı doktor direk kız bu ne sancılar doğumhaneye git muayene etsinler dedi .aşırı korkuyorum bu arada muyneden mecbur oldum açılmam yok ama bebek aşağı inmiş .doktor heran suyun gelebilir dedi .ve muayeneden sonra daha çok sancım oldu .biraz erken biliyorum ama biran önce de bebeğime kavuşmak istiyorum .kilosu da 3200 bu arada