Betül Nalbanta gidiyorum. Çok memnunum kendisinden. Başından beri birçok doktorla görüştüm hem şehir hastanesinde hem de başka hastanelerde ama Betül hanımla enerjim tuttu. 28. Haftadayım henüz doğum vs hakkında konuşmadık ama yönlendirmelerine güveniyorum. Sağlık sigortam olduğu için muayene ücretleri hakkında bir bilgim yok maalesef