

Kızlar ovülasyon takibi yapıyorum ve 11. Gün akıntıyla birlikte pik gördüm. Bence gördüğünüz üzere pikti ve teste devam ettim çatlamayı görmek için 11. Günden sonra silikleşti ancak bugün 16. Gün yine belirgin pembe çizgi çıktı bakarsanız zaten anlarsınız ve yine akıntım mevcut. Pik olup 3 gün silik çıkıp sonra tekrar kontrol çizgine yakın renk neden çıkar ki Bu neden olur acaba 2 kez mi yumurtladım bu ay ne oluyor? 😬🤔