Arkadaşlar 29 haftalık doğum yaptım öncelikle dua ederseniz çok mutlu olurum, hastaneye ulaşamadığım için buraya yazmak istedim sağdığımız sütleri nasıl paketleyip götürüyoruz yardımcı olur musunuz bir damlası bile boşa gitsin istemiyorum cc olarak nasıl katmalaıyum