2 cm açıklığım varmış, 26. Haftadan beridir çok fazla bebek kasılması yaşıyorum bundan kaynaklı rahim ağzı kısalığım vardı progestan nidicart magnezyumla 36. Haftama kadar geldik düzenli bir sancım yok rahim ağzım şu an 16 cm yatmam istendi kilosu 2500 1 hafta karın çevresi geride gözüküyor minyon bi anne olduğum için normal olduğunu söyledi hamileliğimde sadece 7 kilo aldım rahim ağzında sertlik var gibi bir şey dedi tam anlayamadım suyum falanda iyiymiş 2 cmle hemen doğurur muyum yaşayan var mı 37-38 görür müyüm baş aşağı pozisyon almış baya aşağıda dedi doktor