Melishanimmm Adet olmadim dr gittim yumurtlama donemdesın dıyor adetım gectı hic basına gelen oldu mu ??? Erken gebelık belırtım de var negatif cikmisti
AnneeeG1 Melishanimmm canım ben en son 13 haziranda regl oldum ama yumurtlamayı geç gördüm 4 Temmuz yumurtlama 5 Temmuz çatlama oldu dün test yaptım silik çizgi vardı elimde başka test olmayınca bende bugün övülasyon testini tekrar yaptığım zaman pik oldu adetime 2 gün var şuan.
Melishanimmm AnneeeG1 yumurtlamam gec oldugu zaman yine de gebelık gozukebilirmi ki cunku gebelık belırtım var anlamadım
AnneeeG1 Melishanimmm aşkım o belirtiler büyük ihtimalle yumurtlama belirtisidir bende belirtiler var