tombikdoner22 hayır fetal dna bir önemi yok , yaptırmış olsaydım bile doktorlar kabul etmeyecekmiş. Kesin sonuç amniyosentez dediler . Situs genetik olabileceği gibi genetik de olmayabilir . Genetik ise beraberinde kartegener sendromu getiriyor . Doğduğunda genetik test yaptırırsınız. Benim oğlumda kalp deliği de olduğu için down san korktuk yaptırdık .
22 gen fazla kopyalanmış bu ne demek bir kromozomda fazla gen var demek ama bu situs ile ilişkili değil. Bu ayrı bir şey tesadüfi çıktı. İnanın Situs üzülecek bir şey değil . 22 gen olayı olmasaydı hiç üzülmeyecektim . Bu arada evet ben de İstanbul da Anadolu yakasındayım