Cuma günü hem erken gebelik testi hem de normal gebelik testi aldım yaptım . İkisinde de pozitiflik çıktı . Bugün doktora gittim kan tahlili verdim ve sonuç negatif çıktı . Doktora bu nasıl mümkün dedim mantıklı bir açıklama yapmadı. Böyle bir durum yaşayan var mı