gorkemakdmr Minikkurabiye04 bana dokturum cinsiyetini detaylı ultrosonda öğrenirsin dedi bence gerekli eskiler gereksiz diyorlar ama eskiden detaylı veya renkli ultrason yoktu o bide parası olan gidebiliyormuştu tıp bu kadar ilerlememişti bence gerekli birşey ben de yaptırcağım