Meral_63 bebekte üç çizgi görünce kız olduğunu net söylüyoruz dedi doktorum üç çizgi dediği ne oluyor heycsndan o gün sormayı unuttum da değişme ihtimali yoktur o zaman dimi 🥰 bi kızımız olsun çok istedik kız dedi doktorumuz sağlıkla inşallah bütün bebekler dünyaya gelsin