Sans_seninle AnneeeG1 canım vallaha benimde regıle iki gün var çatlamamın üstünden 10 gün geçti dün erken gebelik yaptım çizgi göremedim bende bir saat sonra Ovilasyon yapıcam testim yok maalesef
vanilya_kokusu_ AnneeeG1 belki hamileliktir koyu çünkü yarın test yap ama sen gene değerlendir bugünü 😅
8143 AnneeeG1 canm gebelik testi yap ben ovulasyon ile öğrendim 16 haftalık oldum ama gebelik testi yapmadan analayamazsın tekrar yumurtlama görenler var en iyisi test yap
AnneeeG1 Kızlar normalde 4 Temmuz yumurtlama 5 Temmuz çatlama gördüm dün övülasyonun yanında gelen gebelik testimden yaptığımda silik çizgi vardı bugün bunu yaptıgım zaman böyle oldu acab tekrar mı yumurtluyorum yoksa 🤣🤣
tahamommy AnneeeG1 eğer varsa testte çıkar canım baya geçmiş üstünden, sen yinede bunu da değerlendir herkes iki kez görmez yumurtlama normalde belki 2. Yumurtlamada olabilir
AnneeeG1 vanilya_kokusu_ öyle yapacam canım bugünü degerlendireyim yarın tekrar test yaparım eğer test negatif çıkarsa övülasyon testi yapacam tekrar belki koyulaşır yumurtlamadır
AnneeeG1 8143 yarın test yapacağım canım bu arada rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️