Busra1904 Arkadaşlar doğum için ztn yüklü para alınıyor Muayne 9.000 tl zaten cok bir de nst için ücret alınıyor mu bilenler yazabilir mi? Sezeryan da nst şart mi? Bir de kaçıncı haftada kaç kere yapılıyor 🫣🥶
Melekpoyeaz25 Neredekine gidiyorsunuz bende memorialdeydim 3 bin ödüyorum muayene için Nts benim 28deyken başladı her hafta gidiyorum o yüzden her gittiğimde giriyorum şuan 37deyim Nts için 2200 alıyorlar
Busra1904 Melekpoyeaz25 Bahçelievler Memorial doc dr Taha takmaz sizin nerede doktor branşından dolayı mi pahalı anlamadım ki . Özel sigortanız var mi doğum da 118 bin diyor
Melekpoyeaz25 Bende aynı yerdeyim gebelik riskli o yüzden Doc Aydın öcaldayım evet özel sağlık sigortam var bende de 137 bin istediler sezeryan için
Busra1904 Melekpoyeaz25 nst ücreti normalde muayene ücreti içindeymiş Acıbadem’de burada niye ek ücret alıyor ki acaba devlette nst çekiliyor mu sonucu göstersek
Melekpoyeaz25 Sigortamdab Melekpoyeaz25 sigortamdan dolayı sanırım zam gelmemişti anlaştığımızda devlet çekiyor evet ama ayrıca gidip Nts çektireceğim diyemiyorsun kontrole gitmen gerekiyor diye biliyorum