MadameTussauds evet aşkım biz taaaaa sevgililik döneminden beri ben liseye gidiyorken bir gün kızımız olursa adını Verda koyarız diyorduk 🥹 Arapça kökenli, anlamı da gül çiçeği demek. Aynı zamanda eşimin babaannesinin adıymış ama kimse zorlamadı yani yanlış anlaşılma olmasın onlara da sürpriz oldu 🩷