ipos Ben emmesinden, yutmasından doyduğunu düşünüyorum. Ama çevremdekiler her aranmasında aç diyorlar. Emzirip doymadığını düşündüğümde 30 cc anne sütü veriyordum. 60 ver doymuyor dediler. Ne yapacağımı şaşırtıyorlar. Kimse yanımda yokken bu kadar zorlanmıyorum. Annemi bile 2.Gün yolladım yanımdan. Ama bebeği görme isteğiyle sabah gelip akşam evlerine dönüyorlar ve gitmelerini dört gözle bekliyorum. Şöyle yapma, böyle yapma, aç emzir, doymamış süt sağ iyice doldu içim. 🥺 Dediklerinizde çok haklısınız ama kimseyi de kıramıyorum, kırılan ben oluyorum. 🥺