gulnursn 27 haftalık hamileyim antibiyotik kullandım idrar testim temiz çıktı ama yanmam akıntım durmadı aranızda bu durumu yaşayan var mı
RiRi22 gulnursn bende hamileyken peynir kesiği gibi oluyordu doğuma yakın akıntı geçti. Yine de dr danış.