4567788 ben gebeligimin farkinda olmadan 1 aylık dalanken falanken boyamıştım. Her zaman kullandığım boyaydı, bir gözlerim yandı bir kızardım, şaşırdım hatta içeriği mi değişti diye. Malesef hamilelikte böyle reaksiyonlar verebiliyor
Neyse gebeligimi öğrendim 5 aylık falanken organik saç boyası aldım bir tutam saçıma denemek istedim amaaaa yok bir bogaz kaşıntısı öksürük. Allahtan tüm saça yapmamisim
Bence bekleyin 🌸 hiçbir şey bizim ve bebeğimizin sağlığından önemli değil