mavipinokyo81 Kızlar nimo erken gebelik testi nasıl yanıltıyor mu insanı? Eczanede o vardı onu aldım yarın sabah yapmayı düşünüyorum bat 15 temmuz adetim 2 gün gecikmiş oluyor
Mihrasina_ mavipinokyo81 nimo almayın geçtiğimiz ay alenen pozitif verdi sevinçten 4 köşe olmuştum ama kan verdiğimde negatifti