Selmagkk yok valla gerçekten güzel makine hakkını vermek lazım, bende de kedi var eski süpürgem kabloluydu ve koltukları süpürmekten sağolsun beni fıtık yaptı dysonı aldığımda o kadar rahatladım ki başka bişey kullanamam artık cidden 🥲 her süpürgesi ihtiyacı karşılıyor bence v10 varsa hala piyasada alınır yani kesinlikle yani lazer başlık bilmem ne onlar lükse kaçıyor benimki hem uygundu hemde iş görüyordu