imcakir ya ben dün hastaneye gittim. Bende gebelik şekeri çıktı. Birde kolestaz başlangıcı çıktı. Doktor ciğer geliştirici iğne yazdı. 26+5 iken. Bana dedi ki bi şimdi birde 30. Haftada sonra vurulacak. Bu da bana saçma geldi çünkü rahim ağzın kapalı dedi 34.1 ölçtü. Ne bileyim şuan ağrım yok sancım yok, bu şeker ve kolestaz dışında sıkıntı yok. Onları da dahiliye doktoruyla görüşüyorum zaten değerlerimi takip ediyoruz. Bilmiyorum böyle şeyler olunca direk doktordan soğuyorum. Kendisi de ikiz annesi Kendisi de bu şekilde olmuş iğneyi. Dün bana yazdı ama ben vurdurmadım. Zaten iğne de şekerde dalgalanmaya sebep oluyormuş. Cumartesi başka bi doktora gidicem. Sorucam . Çok canım sıkılıyor böyle durumlara ya doktora bile güvenemiyorum. Çok çaresiz hissediyorum. Eve gelince ciğer geliştirici iğne ile ilgili videolar izledim doktorlar diyor ki bu iğne 7 gün içinde doğum ön görülüyorsa yapılır. Bana böyle bi endişeden bahsetmedi. 2 hafta sonra çağırdı kontrole de. 7 günden sonra etkisi azalıyormuş 14 gün sonra bitiyormuş. Ve iğne vurulfuktan sonra 24 48 saat içinde etki gösterirmiş. Yani rahim ağzı kısalığı, sancı, su gelmesi veya bebeğin gelişememesi durumlarında yapılması gerekmez mi? Yani zaten 2 haftada bi kontrole gidiyorum gerekirse her hafta gideyim takipte olayım ne bileyim çok ezberden iş yapıyorlar o kadar para veriyoruz özel doktora 😔