Zero93 Bebivekedi Ben 14 hafta tüp bebek doktorumla devam ettim. 18.haftada normal kadın doğumcuya başladım bir sıkıntı yaşamadım
Zeynepneslihan Bebivekedi kuzenim düzenli gittiği doktordan sadece doğum için birden başka doktora gitti hiçbir sıkıntı olmaz. Zaten devlete gidenler her gittiğinde doktor değişiyor aynı doktora muayene bile olamıyorlar. Sıkıntı olmaz. Korkmayın.