Nazklc ben kadın doğum acilden girdim sancım olduğu icin ama Allah kimseyi bu hastanenin kadın doğum acil doktoruna düşürmesin ilgisizlik hadsafada çalışanlar seni azarlıyor sancım var sedyeye çıkamadım mesela nst için hadi seni mi bekliyeceğiz felan dediler dün 3 kez gittim acile 3. Sünde doğuma alındım sancım çok vardı fakat doktor açılman yok die gönderdi sınra eve gittim tekrar geldim ve açılman 2-3 santim doğum olmaz dedi gece gittim ve açıklık 5-6 cm di git bir saat yürü gel dediler gittim 1 saat yürüdüm geldim sonra dediki ben 3 saat dedim 1 değil bende dedim ki 1 saat dediniz beni doğuma alın muayene etti açılma 7-8 olunca aldılar fakat bu sefer 2 saat de doğumhanenin bir odasının boşalmasını bekledim en sonda dayanılmayacak çakildi sancı ve ıkanma hissi geldi ve yere çömelerek dedim ki ben doğuruyorum ebeler felan hepsi toplam-5-6 kişi telefon oynuyorlardı umursamadılar bile doğuruyorum diyince hemen doğumhaneye aldılar ve 5-6 ebe ve stajyerler vardız2 tane de doktor girdi doktor gerçekten çok iyiydi beraber doğum esnasında ilerledik önce suyumu patlattı ve sancın geliyor mu die sordu evet dedim hadi beraber yapalım dedim ve 3 den geriye doğru saydım aynı anda ben ıkındım o karnıma bastı 3-4 ıkınmada bebeğim doğdu sonrasında plesanta çıkarıldı ve dikiş atıldı eriyen dikişlerden doktor çok eğlenceli biriydi beraber konuştuk sohbet ettik dikim çok fazla yırtık vs olmadığı için erken bitti demem o ki doğumhaneye giderkenki erkek doktor çok iyiydi ancak şuanda bakıyorum ve bazı doktorlar ilgilenmiyorlar kadınlar yan tarafta bağırıyorlar sancıdan biraz şans meselesi diyebilirim 😊