Sabia 31 haftalık hamileyim oğlumu sürekli hıçkırık tutuyor kızlar günde 2 kere felan oluyor normal bir durum mudur sizce?
Gamze051 Sabia aynen bende de oluyor ☺️☺️☺️ İyi diyorlar ben çok araştırdım ciğerleri geliştiği için yaparmış 🙏♥️🤰
Pinkyy Sabia günde 2 defa filan benim minnaklarda hıçkıyor,onlar hıçkırdıkça beni bi gülme tutuyor göbeğim tıngır tıngır oluyor 🙈,akciğerleri geliştiği için doktorum iyi birşey olduğunu söyledi,bende araştırmıştım olumsuz birşey duymadım..
Sumeye Kızlar sabah akşam hıçkırıyorum bende nedenini bilmiyorum ya günde 4 5 defa falan hıçkırıyorum 12 haftamdayım
htc_kynr 35 haftaligim bizdede ayni durum.var nst de bile 2 defa hickirik tuttu cigerleri gelisiyo ondandir diyorlar 😊