aksoyyy Kızlar 27 den sonra ovulasyon testlerine devam ettim son 4 gün yapmadım ama 1 gün arayla ilişki oldu insallah güzel haberler alırım 5 yıllık evliyim 5 Haziran’da da transfer oldum ama tutmadı bu sefer böyle denedim ☹️
Mihrasina_ aksoyyy bende 25 ini bekliyorum 10 Temmuz gibi yumurtlama gördüm heyecanla bekliyorum inşAllah rabbim isteyen herkese nasip eder
mm_m954 aksoyyy benim 27 sonrası net değil ama yumurtlama erken gördüm sanırım tekip etmedim akintyila anladım bakalım artık
mm_m954 @“Moz”#p37380987 10 temmuz aşırı akıntım oldu sümüksü ve Beyaz sut rangi Gibi sonra 11 temuz iyice kremsi hal aldı ve 12 temmuz kesildi
Aysgl97 aksoyyy günlük ped kullanmayın kadın doğum doktorları hiç önermiyor enfeksiyon yapıyor. Akıntıda kokuda ondandır belkide
diesa_6 Aysgl97 baş ağrısı, biraz kasık bel ağrısı var bide vajinal kuruluk var çok afedersiniz. Ara ara beyaz bi akıntı geliyor krem gibi. Belirti diye ümitlenmek istemiyorum yine kimyasal olcak diye korkuyprum🥲
Aysgl97 diesa_6 ayy inşallah gebeliktendir bu belirtiler☺ korkmayın iyi düşünün iyi olsun. Bende 0 belirti