Sert1110 Merhaba kızlar benim son adet 17 hazirandı bugün awox test yaptım pozitif ama ben hiç beklemediğim için cuma günü boyun da fıtık olduğu için röntgene girmiştim bir zararı olur mu acaba
Onu_beklerken Sert1110 ben de diş için girmiştim röntgene. Doktorum bi sorun olsaydı düşerdi demişti şimdi 30+3 üz. Siz yine de doktorunuza sorun.
busenaz68 Sert1110 ben idrar testine göre gebe olduğumu söylediğim halde ilk hamileligimde sokmuşlardı. Acile Gebelik şüphem var dedim karin ağrım var dedim kan aldirmak için git çektir demişti hamile çıktım sonra
melsaanne Sert1110 merhaba bende hamile olduğumu bilmeden 2 3 kere oğlumla röntgene girmiştim ilaç falanda kullandım öğrendikten sonra doktoruma söylediğimde bi zararı olmaz olsaydı düşük yapardın zaten dedi siz yine kandada öğrenin sonra doktorunuza söyleyin ☺️
Sert1110 Onu_beklerken maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🌸ben şimdi kan verdim orda da pozitif görürsem gidip görüşeceğim inşallah bişey olmaz 🌸