Canım 25. Haftaya kadar hissedemeyenler var. Bende 19. Haftalıkken hissetmeye başlamıştım. Belki de gaz hareketi zannedip anlamıyorsundur. Hamilelik te çok fazla şüphe oluyor içini en çok rahatlatacak şeyde muayene olmak eğer bu durumu stres ediyorsan acilde muayene olup bebişinin sağlığından emin olabilirsin ama merak etme hareketler her zaman aynı olmuyor sadece kafan rahat olsun diye bunu diyorum