Benim de 7 haftalıkken olmuştu yaklasik iki hafta önce bildiğin regl olmuştum acile gittim dediğin gibi progestan verdi şu an 9 haftalığım iki hafta oldu hala yatıyorum sen de bol bol istirahat et yat sürekli ve bol bol su iç ben kontrole gittiğimde hala kanama alanim geçmediği için iki haftadır yatıyorum cumartesi tekrar randevum var korkma yani çoğu gebelerde olabiliyomus illa olumsuz sonuclanacak diye bişey yok bol bol dua et inşallah gecicek yakında