Aylinkk Merhaba kızlar yarın detaylı utrasonumuz var daha önce girenlerin tavsiyelerine ihtiyacım var çok heyecanlıyım yanıma şeker çikolata almalı mıyım ? Yada tok mu aç mı gitmem gerekiyor elbise giysem rahat eder miyim
Boncuk19 Aylinkk tok olun öncesinde çikolata yiyin yanınıza da mutlaka çikolata alın elbisede göbek kısmında düğme varsa rahat açabilirseniz giyin ama göbeğinizi rahat açabileceğiniz kıyafetler daha kolay olur benim fikrim
Daisy06 Aylinkk benim doktorum sadece tok gelmemi istedi çikolata vs yeme diye de uyardı çünkü bebek hareketi çok fazla olunca oda sıkıntı ölçüm için
sumust Aylinkk benim doktorum tok olmamı çikolata veya tatlı yemememi söyledi bebek çok hareketlendiğinde görmesi de zor olabiliyormuş isterseniz öncesinde bir doktorunuza danışın ya da yanınıza alın tatlıyı bir de girmeden önce yürümenizi tavsiye ederim ☺️
Aylinkk İnstagramda ultrasyon sırasında kahve içenleri falan gordum ama mutlaka tok giderim şekeri yanima alir doktor ye derse yerim