bereninannesi__ Bebeğimin suyu bittiği için cuma günü olacak yatış bugüne yapıldı. Açıklık var mı ilerlemiş mi bakılacak birazdan. Hiç sancı belirti yok. Suni ile başlatılacak. Korkuyorum. Lütfen dua edin 🥹
Yesimbb77 bereninannesi__ inşallah sağlıklı bir doğum gerçekleştirip kavuşun bebeğinize 🌸🙏🏻 Rabbim kolaylaştırsın🌸🙏🏻🙏🏻
Dilara0107 Allah yardımcın olsun canım benim, inşallah en kısa sürede açılman olur kolaylıkla bebeğini sağlıkla kucağına alırsın🤲🤲🤲❤️