Beequeen bana da öyle dediler canım 5 aylık oldu hâlâ düzelmedi 😂 kendilerini güvende hissetmek istiyorlar,bol bol kucakla , zor ama güzel hissettiriyor, bir de irkilip kendini çok uyandırır yarım kundak yaparsan uzun uyur , ben yarım kundak yaptıkça uzun uyumaya başladı oğlum ve kolik bir bebekti