Mide rahatsızlığım çok eskiden vardı ama iyileşmişti. Sanırım bebek büyüdükçe mideme baskı yaptı daha 13.haftadayım ama mide ağrısından kıvranıyorum. Var mı bu kadar erkenden ağrıları başlayan? mide koruyucu kullanan var mı özellikle onu öğrenmek istiyorum