Merhaba kızlar 🌸 aranızda sezaryan olup birer sene arayla tekrar doğum yapıp ama normal doğum olanı var mı merak ettim ben geçen sene ocakta doğum yaptım şuan tekrar hamileyim 20 haftalık kasım sonu gibi doğumum kızımda ocakda 2 yaş olucak Arkadaşımın arkadaşı oda birer sene aralıkla hamile kalmış oda sezaryan ama normal doğum yapmış çocugunun 2 yaşında benimde bildiğim duyduğum riskli diyolardı böyle olup doğum yapan varsa bilgilendirirse çok sevinirim 💗