Gul1402 Rabia3853 sadece hcg ve bi değer çıkıyor bunlar cok önemli değil. Önemli olan 15 gun sonra falan doktora grafik düşüyor önemli olan o
Rabia3853 Gul1402 banada enabizdan takip edin sonuclar cikinca randevusuz gelin dedi Hangi kanlara bakmam gerekirki ozmn
Gul1402 Rabia3853 e nabizdaki kan hemen çıkıyor ama rapor gec çıkıyor siz en iyisi kan verdikten 2 hafta sonra falan gidin bence