Tomriscvn Kızlar pkosum var ve ilk defa ovülasyon testi yaptım ama anlayamadım şansa çok koyu çıktı.Bu yumurtlamamı oluyor yardımcı olun kızlar ☺️
Gizemce1- Tomriscvn yanlış yönlendirmek istemem ama siz yine de değerlendirin derim ne olur ne olmaz😅
Tomriscvn Gizemce1- Admsarzu Pik olması için çok koyu olması gerekiyor heralde değilmi kızlar teşekkür ederim bu arada 🥰