Yeniannegulten Kızlar merhaba bugün detaylı taramaya girdik bebegın burnunda kist gibi birsey gördü doktor ☹️ 15 gün sorma tekrar bakacak basına gelen var mı
Tazeannevebebegi Yeniannegulten özelde mi girdin canımm ultrasona devlet te mi korkma allah ın izniyle bi şey yoktur inşaallah
Yeniannegulten Evet özelde girdim 11 haftayız suan da plesantaya bakmaları ıcın girdik herseyi çok ıyı ama burun veya dudak kısmında kist gibi birsey var ama suan Bebek küçük görünmüyor dedi tam olarak o yüzden iki hafta sonra tekrar çağırdı tamam resminde de görünüyor baloncuk gibi birsey var ☹️☹️☹️
Esilammmm Yeniannegulten İnsallah biseyi yoktur 11 haftalik daha belli olmaz bence 20.haftalarda detayli ultrason oluyi diye biliyorum . Sagliklikla kucağıniza almayi nasip etsin inşallah
Yeniannegulten Esilammmm çok sağol canın inş yani plesanta da kanama olduğu icin bakmak zorunda kaldılar detaylı ıcın aynen normalde 20 haftada oluyor ama yüzünü hiç beğenmedim dedi ama onun harıcınde anomalı bir durum yok